Ljuvliga sommarvärme!

Ännu en vecka med strålande sol och värme. Vi försöker ta vara på det fina vädret och denna vecka bjöds det på fika ute. En ny elev har varit på besök, vi bakade cornflakes kakor, som avnjöts i det underbara vädret.

Några av oss har varit på en liten cykelutflykt, med fika på Peppes.

I tisdags hade vi familjekväll, då fick vi möjlighet att träffas och prata lite kring vad vi gör här i skolan. Vi visade film från olika aktiviteter. Stort tack till alla er som hade möjlighet att komma och till er andra vill vi hälsa att ni är välkomna vid annat tillfälle!

Att tillsammans med kompisarna i klassen kunna titta på bilder och filmer på dagens aktiviteter och prata om ”vad gjorde vi egentligen?” är en härlig känsla och skapar gemenskap.

Vår ”gamle” vaktmästare kom på besök under fredagsförmiddagen och bjöd på god fika! Tack!

Inför fredagens matlagning var vi i affären och handlade.

Fredagen avslutades med matlagning och gemensam lunch för alla elever som läser inriktning ämnesområde. Det blev pizza! Mums!

Nästa vecka är en helt vanlig vecka, då vi utgår från varje elevs individuella schema!

Vi vill önska er alla en härlig och fortsatt solig helg!