V14

Så var vi igång igen efter lång ledighet. Hoppas alla vilat upp sig och umgåtts med nära och kära. Innan vi gick på påsklov avnjöt vi ett gott påskbord som alla hjälptes åt att laga. Det bjöds på lax, ägg, sill, köttbullar och påskmust förstås.

Denna veckan gick extra snabbt eftersom onsdagen var första skoldagen. Vi har kört på som vanligt med våra scheman förutom att det inte var någon musik i gula skolan i torsdags, så en elev gick till återvinningen och en annan gick och handlade vårblommor som vi hoppas få plantera nästa vecka. Våren verkar ju  äntligen ha kommit, vi håller tummarna!

Denna veckan lagar vi kycklingtaco med mycket grönsaker.

Nästa vecka går vi till biblioteket.

Vi vill också passa på att hälsa en ny elev välkommen som började denna veckan. Vi välkomnar också en ny kollega, Åsa som började hos oss innan påsk.

TREVLIG HELG 🙂