Vecka 18!

Hejsan hoppsan!

En kort vecka susade förbi och nu är det fredag igen! Eleverna har hunnit med massor av roligt ändå! På onsdagen kom Anna till skolan och det var musiklektion i vanlig ordning. Dans och sång går hem hos alla!

Under veckan har det hänt mycket på vår skolgård. Lyftkranar, lastbilar och traktorer har arbetat med att bygga nya paviljonger. Spännande!

Idag fredag är det matlagning i vanlig ordning, en av eleverna har valt kyckling, ris, grönsaker och sås, så det har varit full fart i köket i dag!

Ett annat gäng var en sväng på lekplatsen på förmiddagen!

Nu stundar ännu en kort-vecka. Måndag, tisdag, onsdag. Skolan är stängd torsdag och fredag!

Till våra elevers familjer vill vi också hinta lite om att vi kommer att ha en familjekväll på skolan tisdagen den 22 maj. Det kommer att komma ut mer info till er om detta!

Ha en härlig helg!

Alla vi på Nyängskolan