Veckan som har gått (v39): Denna veckan har det blivit riktig höst, det märks på att eleverna gärna stannar inne på rasterna istället för att vara ute.  Vi märker att vi har kommit en bit in på terminen för nu börjar det dyka upp nya alster från både slöjden och bilden. På bilden har man arbetat med olika tekniker och skapat ugglor av olika slag;

I tisdags var skolfotografen här och vi fastnade alla på bild! I fredags blev det grillat till lunch i det härliga höstvädret.

På elevrådet i torsdags pratade vi om det som står i vår likabehandlingsplan.

Veckan som kommer (v 40): Vi  arbetar på, både i skolan och på våra praktikplatser. På torsdag går vi till biblioteket så ta med låneböckerna! På fredag kommer vi, Marianne och Christina, vara på möte till ca 9.30, men Jocke kommer att vikariera för oss. Under veckan fortsätter vi fixa i elevernas uppehållsrum med att sy, montera och sätta upp saker.