Veckorna springer verkligen iväg fort. Och nu är vi snart redan inne i oktober!

Denna veckan har de flesta av eleverna varit på utflykt i Skruv. Det blev en riktigt härlig dag. Då hade vi turen att få njuta av den sköna höstsolen samt bli omringade av de riktigt härligt färgsprakande färgerna som börjar skifta allt mer på löven. Vi gick en promenad runt Laxsjön samt fikade under solen. Därefter passande några på att sjunga på bryggan med vattnet klunkandeutflykt-skruv-019 utflykt-skruv-020 utflykt-skruv-024 2016-09-29-030 2016-09-29-027 ljud under sig och med Skruvs landskap som bakgrund, härligt!

Under veckan har också några elever cyklat ett tur till lekplatsen för att testat och åkt den roliga linbanan och rutschkanan samt gungat, det var mycket uppskattat.

Några elever har varit och handlat och förberett för den kommande gemensamma middagen som tillagas skall.

Under veckan har eleverna även haft idrott, bild och musik i sedvanlig ordning.

Nu börjar veckan lida mot sitt slut och vi får börja se fram emot en ny och härlig vecka! Då ska vi laga mat tillsammans och sedan jobbar vi på som vanligt.