vecka 20

Veckan inleddes som vanligt med handling och matlagning, men sen mot slutet har det varit fokus på torsdagskvällens konsert i Folkets hus!

I torsdags hade vi först genrep på scenen i Folkets hus med ljudtekniker på plats, mycket spännande! Vi sjöng igenom hela repetoaren och provade oss fram med ljud och ljus, det var så roligt att eleverna knappt ville gå av scenen.

På kvällen kom var det dags för allvar, på scen hade alla en t-shirt med budskapet ”Du duger”. Temat för kvällen var att alla är bra precis som de är! Även låtarna höll detta temat; ”Du är fantastisk”, ”Bara vara mig själv”, och för att bli lite positiva inför sommaren ”Fin i Bikini”.

Konserten var, som alltid, en succé!  För att fira framgångarna blev det glass till fredagsfikat, som avnjöts i solen!

Nästa vecka går vi bara i skolan måndag, tisdag och onsdag!!